Gjest Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 ja ble litt seint det der hehe... første dagen gikk kjempe bra, andre ikke så veldig.... så nei totalt så blir det nok ikke mer der nei, jeg klarer bare ikke helt å avslutte det hehe, men men lar det ikke gå videre heller da.. er litt på flørtern igjen, men fant ut at det ble litt fort og feil.. så nå skal jeg trekke meg litt tilbake og heller kose meg med resten av livet.. tror kjærligheten kommer når den skal uansett får du inn noe så bare rop ut hihi 080377 klem
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 uff da.. skrev nicket ditt feil uniden skulle det jo være
uniden Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Jeg fikk inn i sted det at du er litt stressa med kjærligheten, egentlig, ja, som du sier selv Når du slapper av, tar ting med ro, vil morroa dette oppå deg etterhvert:D
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 hehe.. snodig det der, stressa fryktelig på fredag for å komme i kontakt med han på facebook som jeg kom borti der.. og trodde jeg hadde skremt livet av han hehe.. men snakket med an igår i 6 timer på msn og vi har absolutt en conection ja! så nå har vi avtalt date og så tar vi det fra der begge to om du får inn noe på oss så del gjerne han 050774 jeg 080377 takker og bukker!
uniden Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Åja, så det ble enklere når du fikk roa ned litt da ja? Jeg er litt sliten nå, så med fare for å misstolke hva jeg får opp, så velger jeg å ikke svare ennå Men du! Ser du noe på meg da? Når jeg blir gravid, eller når jeg en gang vil føde første gang?? 130786 Jeg klarer ikke se noe på meg selv jeg altså...
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 hei hei! prøver du å bli gravid? får nemlig opp februar på deg og fødsel i månedskifte oktober/nov.. ikke sikker på kjønn, men mulig jente.. ta den tiden du trenger, det er ikke stress med å se på meg, jeg har faldt pladask og har ikke møtt mannen engang hehe... Klem
uniden Skrevet 6. januar 2008 #8 Skrevet 6. januar 2008 Koselig å høre. Alltid kjekt når man har falt pladask! Har du holdt på lenge med klarsyn (eller hvilken teknikk du bruker?). Klarer du å se ting som har med deg selv å gjøre? F.eks i folhold til denne mannen du faller for? Merkelig at du sier at jeg vil bli gravid i februar, fordi vi har tenkt å ha en pause i prøvinga fra februar til april. Hmmmmmm
uniden Skrevet 6. januar 2008 #9 Skrevet 6. januar 2008 MEN store ting skjer som regel når man minst venter det. Ja, nå ble jeg å undres
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #10 Skrevet 6. januar 2008 jeg har ikke utviklet klarsyn enda og er usikker på om jeg vil åpne meg for det. så nå bruker jeg kort og intuisjon og så får jeg inn litt bilder og tanker om det skulle trenges.. har holdt på med tarot i 10 år .. men ikke så aktivt før det siste året.. og nei klarer ikke se oss, jeg legger litt kort på oss, men det er veldig lett å farge kortene.. og så får jeg seff opp graviditet på oss hehe.. men det er jo mange som får opp det på meg i år, så mulig jeg farger kortene med det også! lykke til med ikke prøvingen hehe.. er gjerne da den sitter vet du, for da senker man skuldrene klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå