Silja FullFres McQueen Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Er det fremdeles egne røykevogner på tog?
Silja FullFres McQueen Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2008 =O Ikke på langreiser heller??
NessaS Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 Jeg vet. I jula reddet jeg meg med nikotintyggis og kjærlighet på pinne (egentlig mest for pinnens skyld).
Silja FullFres McQueen Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. januar 2008 =S Da ser jeg virkelig IKKE frem til 11 timer på tog.... *vurdere fly*
Silja FullFres McQueen Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 5. januar 2008 Japp... Fra Trondheim til Fauske... Tenkte å ta tog, for jeg sparer masse penger på det, men nu er jeg ikke så sikker lenger.. Høhø.. ;p
Silja FullFres McQueen Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 5. januar 2008 Ikke, 11, men 9... Dobbeltsjekka nu... Men det er fremdeles leeeeeeenge.... ;P
NessaS Skrevet 5. januar 2008 #12 Skrevet 5. januar 2008 Jepp. Skrev akkurat et lengre svar, men så logget det seg plutselig av her, så jeg fikk ikke postet det. For å gjøre det kortere nå; jeg har tatt det toget der et par ganger. Det beste er å ta nattoget syns jeg. tenker jo ikke så mye på røyk når man sover. Hehe
Silja FullFres McQueen Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 5. januar 2008 Ja, det var nattoget jeg skulle ta, men jeg får jo ikke sove på tog uansett... Men tenk på alle de pengene jeg sparer på å ta tog istedet for fly da.. Er vel ikke noe spørsmål egentlig.... =(
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 5. januar 2008 #14 Skrevet 5. januar 2008 Nei er ikke det. Ihvertfall ikke her til lands.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå