Gå til innhold

Skal opereres!! HJELP!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er gravid i uke 6 å skal operere bort galleblæren.. kan jeg gjøre dette selv om jeg er gravid?? tenker at det kanskje kan skade barnet??

har prøvd å kontakte sykehuset men der setter di meg bare over til en lege som aldri tar tlf =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann:) jeg tror nåkk ikke de hadde operert deg om det var farlig for fosteret ditt. Men hadde nåkk stått på litt mer å sakt skikkeli ifra til dem som setter deg over til den legen som aldri tar tlf at de skal sette deg over til en som tar tlf!! du må nåkk vær litt mer kvass av deg om du skal få fram noe her i verden! lykke til hvertfall ;)

Skrevet

men legene vet ikke at jeg er gravid.. ble gravid etter jeg fikk innkallelsen..

Skrevet

Det er ikke noe problem. Har jobbet på gyn avd og der ble ei som var gravid i uke 22 operert for blindtarmbetennelse. De opererer med kikkhullskirurgi, så de skjærer ikke opp magen din, men du får bare noen få snitt så de får inn redskapene. Så blåser de inn gass for å få arbeidsrom. Det kan være ubehagelig med luftsmerter etterpå, spesielt i skuldrene.

Jeg ville prøvd å tatt kontakt med ekspedisjonen til den avdelingen du skal legges inn på, og fått de til å gå kirurgen beskjed om at du er gravid, så får de vurdere om det haster med å operere eller om det kan vente til etter fødselen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...