Guttebaby:) Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Hei:) Leste du hadde kjøpt deg doppler.. eller bestilt... Lurer litt på småting ang dette... Hvilken type, frakt kostnader etc etc.. litt nervøs da vet du... pleier ikke å bestille ting over nettet...hihi Håper du ser dette da:)
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 er her jeg her er siden jeg bestilte fra... : http://www.hi-baby.co.uk/acatalog/Dopplers.html også bestilte jeg den øverst til høyre... er første gang jeg har bestilt fra nett også så var litt bekymret selv... men fikk mail 2.jan om at den er sendt fra de så kan vel vente meg den i posten om 7-20 dager har jeg hørt.. hehe betalte tilsammen 900 kr ca for doppleren, gele, frakt og alt.... kjøpte en brukt en av ei annen som IKKE funket... det var litt kjipt.. men men det er sjanser man må ta lykke til med et evt kjøp
Guttebaby:) Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2008 JIPPI- der var du:) Og TAKK for svar!! Det er den med LCD skjerm? Det er den jeg har tittet på jeg også... men skjønner ikke opp ned på priser og div! Men 900 er da alltids overkommelig... Den skal jeg bestille nå også... Spør etter deg igjen om det er noe jeg ikke forstår;)
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 bare hyggelig vettu ja den til 69 .... hehe nei de prisene går litt opp og ned så du kan evt sjekke hva kursen ligger på... bare å rope ut om det er noe vettu
Guttebaby:) Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2008 Klinte til med den til 99 jeg... glad og fornøyd trykket jeg inn alt jeg skulle.. og vet du hva som skjedde da... Dataen låste seg... sukk!! Så nå sitter jeg her og ikke vet om jeg har bestilt eller ei... Kan jo ikke sende inn en ny bestilling for så å kanskje bli trukkwet for to.. Hvor lang tid tok det før du fikk bekreftelsesmail? Hilsen meg igjen...
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 jeg fikk bekreftelsen på mail om at den var betalt og med adressen jeg ville den skulle sendes til med engang... tok noen min bare.... for om du skrev inn passord og kode på betalingen fra banken din, da skal den være betalt... følg med på mailen din så får du nok svar snart men mailen om at den ble sendt tok 7 dager... pga jeg sendte den 26.des, midt i julestria
Guttebaby:) Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. januar 2008 Det var den betalingsbekreftelsen jeg mente... For de pleier jo å komme med en gang.. Men ikke kommet ennå.. Venter til imorgen å ser da:) Skal ikke mer til enn dette før min verden raser litt sammen.. litt hormonell her i gården...hoho:S
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 5. januar 2008 #8 Skrevet 5. januar 2008 hehe uff ja, skjønner det vent til imorra og se.. og du kan evt sjekke kontoen også, min ble trekt med engang...
Guttebaby:) Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. januar 2008 AHA-smart:) Skal sjekke dette imorgen.. la det ligge nå Tusen takk for alle svar... Jommen kjekt dette gitt.. Bare etterlyste deg, og jommen svarte du så behjelpelig også Takkitakk!! Lykke til videre i svangerskapet:)
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 5. januar 2008 #10 Skrevet 5. januar 2008 jepp, sjekk alt imorra du bare hyggelig å kunne være til hjelp vettu, det er en god følelse å ha ha en fortsatt fin kveld og lykke til med kjøpet og ikke minst svangerskapet hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå