frøken blå Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Lager egne kjøttboller med løkpulver (NAM!!), tzatziki, gresk salat med fetaost, hvitløksbrød + bakt potet med rømme, mais, bacon m.m. Hvor lang tid tar to store poteter i ovnen på 225 grader? Er så store at de fyller ut hånden for å si det sånn. Brumle brumle i magen.... =)
Mamma med to søte små Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 ca. 1 - 1 1/2 rime vil jeg tippe...
frøken blå Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2008 Oh crap!! Å jeg som er sulten NÅ.... Men takk for svar!! =)
SyngeDama og Rockeprinsen♫ Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Jeg pleier å ha i de i ovnen uten folie på 200 grader i en time.. Da blir de kjempe gode =)
Mintbolle Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Har du mikro? Vi tar de alltid i mikroen og de blir helt perfekte. Ta av aluminiumsfolien og rull potetene inn i vanlig tørkerullpapir. Sett de i mikroen. Tar ca 15 minutter...
mamma >to gull Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 Hvis de er store så må de stå opptil 2 timer, i hvert fall om de skal bli myke. Vi hadde bakt potet igår, de stod i 2 timer :-)
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 Et sted mellom 1 og 2 timer drit kjedelig å vente på de potetene..
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #8 Skrevet 5. januar 2008 Kok dem først til de er nesten ferdige, pakk dem i folie og bak dem på ca 200 grader et kvarters tid. (Tar vel ca 1 time tilsammen). De blir aldri ferdige dersom man setter dem rå i ovnen. (Vi har prøvd og ble gående og vente både 3 og 4 timer ... ga opp til slutt). Funker i mikro og, men da blir de litt seigere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå