ApriIbaby Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 ....på tide; magen har begynt å fortære seg selv. Forresten synd den ikke gnager på hoftene i stedet.
mamma >to gull Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 hehe, vi satt akkurat inn pizzaen vi, måtte vente til småen hadde sovna..Som jeg gleder meg til en saftig pizza med masse ost:-))) BON APETITT!!
ApriIbaby Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2008 Samme her. Vi måtte også vente til han var i seng. Han har første dag uten lur i dag så sovna på 30 sekunder *S*. Og nå er herligheten ferdig *sikle*
hund&barn@fullrulle Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Nå er også vår snart ferdig Med et glass vin blir det bare hærlig!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå