Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med gode råd?? :S

Hver kveld/natt kommer disse rykningene.. arrghh, så irritertende!

Hjelper litt å strekke ut leggene, men kun for en kort stund. Våkner opp av det også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

akupunktur har gjort underverker for meg:)

Skrevet

Spise magnesium tilskudd skal hjelpe. Men det tar et par uker fra du begynner å spise det til det hjelper.

Skrevet

ta deg et bad hvis du kan, eller dusj. det hjalp på meg hvertfall:)

Skrevet

Urolige bein kan også komme av jernmangel eller lavt innhold av folat.. Har lest masse om det de nettene jeg har sittet våken pga. nettopp det..hehh :D Jeg tok folat de tre første mnd. og deretter gikk jeg over til b-vit. med lavere folatinnhold (200mg istedenfor 400). Sluttet med dette etter en stund, rett og slett fordi jeg stadig glemte å kjøpe nye, og da ble jeg veldig plaget med urolige bein. Så dermed løp jeg tilslutt ut og kjøpte nnye b-vit. (etter at jeg leste at det kunne ha med folatinnholdet å gjøre, og vips; så var plagene borte. Så funket for meg ihvertfall :) Lykke til!

Skrevet

for meg hjelper det å ligge med bena høyt (har lagt en stor pute under overmadrassen). noen ganger har jeg også smurt meg med tigerbalsam.

Skrevet

Jeg var veldig plaget av urolige bein før graviditeten. Det hjelper å drikke Indian Tonic Water....men det smaker mildt sagt grusomt. Hjelper å blande det ut i appelsinjuice da.

Skrevet

Jeg var veldig plaget tidlig i sv.skapet. Leste litt om dette og fant ut at jernmangel kunne være en årsak. Jeg begynte på jerntablettet (mest pga lav blodprosent) og det ble bedre! På siste kontroll hadde jeg så bra blodprosent, at legen sa jeg kunne slutte med jerntabletter. Har heldigvis ikke fått de urolige bena tilbake:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...