Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Har kjøpt den diplom-is sin riskrem,og der står det ingenting om den er pasturisert eller ikke,irriterende! og jeg som har såå lysst på riskrem..Trodde det var påbudt i norge og informere om en vare er pasturisert eller ikke.
Mammaen til Turid Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 http://www.diplom-is.no/index.gan?id=410&subid=0
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Det er påbudt å merke noe om det er UPASTAURISERT. Står det ikke noe om dette,er det pastaurisert og ufarlig. Riskrem er garantert ufarlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå