Gå til innhold

vannavgang kl 11,fortsatt ingen rier(litt lang)

Anbefalte innlegg

Skrevet

kl 11 idag stod jeg opp,og det rant blank væske nedover bena mine,luktet ingenting,så urin var det iallefall ikke. Dro på føden for en sjekk,hadde tatt på meg et truseinnlegg før jeg dro,men det kom ikke noe mer. På sykehuset fant de ikke ut om det var vannavgang eller ikke,legen sa det kan være fordi hodet var så langt nedi bekkenet at det kan blokkere for vannet. Noen her inne som har opplevd detsamme? at konklusjonen har vært at de ikke vet hva det er ,at man bare må følge med selv. og evt om det er noe av vannet som har gått,at det har tatt lang tid før riene satt inn? Håper på svar fra noen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, skjedde med meg. Etter 72? timer måtte jeg ta Ks fordi da er det fare for infeksjon osv. De prøvde først å sette meg i gang med tabeletter, men ingenting skjedde. I ettertid vet de fortsatt ikke om vannet hadde gått eller ikke. Angrer på at jeg ikke ba de sjekket skikkelig mens de tok Ks.

Men nå er jeg gravid med nr. tre som ventes snart, og akkurat det samme skjer nå. Jeg lekker litt. Mest når jeg må tisse. Nå vet jeg at det kanskje ikke er vannet som er gått likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...