Milla-baby Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Har en gutt på 4 mnd. som jeg full ammer. Men nå vil han ikke ha mat på dagen omtrent, kan gå 6 timer mellom.Bare hylskriker når jeg legger ham til puppen.Mens om natten skal han ha mat 2 hver time!? Hadde den fine rutinen før, med mat hver 3 time til fast tid hver dag, helt til han pluttselig beg. med dette for en 2 ukers tid siden.Litt av og på, dette med spisingen på dagtid...noen ganger går det greit mens andre ganger er det bare hyl og skrik. Utrolig slitsomt å ikke sove om natten og bare "krangle" med ham om dagen! Vurderer virkelig å slutte med hele ammingen nå,pga.dette! ( Noen som har opplevd lignende, eller har gode råd? Kommer til å kontakte helsestasjonen på mandag.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Jeg går igjennom akkurat det samme nå (hun er også 4 mnd), men har dessverre ikke funnet noen løsning. "Fint" å høre at det ikke bare er meg. Håper liksom på at det skal gå seg til, at det bare er en overgangsperiode... Det har vart i ca 2 uker nå.
Milla-baby Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2008 Ja, får virkelig håpe at det går over snart...for jeg er helt utslitt nå! blir så fortvilet når han bare HYLSKRIKER v.mating om dagen og når han skal ha mat støtt om natten! Får vel høre med helsestasj.hva de mener....
geircr Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 det samme skjedde med meg da sønnen min var rundt 3.5. jeg måtte enten gå rundt å amme, eller legge meg under dyna. om ikke det gikk pumpet jeg meg å ga flaske. ble en del pumping for å si det sånn. bedret seg da han var 5.5mnd. men nå er det på igjen, han er snart 7 mnd og bgynner virkelig å bli lei pupp. han spiser kanskje en gang på dagog en gang på natten og før vi stå opp i halv 8 tiden.. vil derfor ikke slutte å gi på natten, mister da all melk. eneste råd jeg har å gi, ikke gi opp og bær på han mens du ammer eller legg dere under dyna... lykke til;)
Milla-baby Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2008 geircr Har prøvd både å bære ham når jeg ammer og å legge meg ned,men det er ytters sjendent det hjelper. han bare hylskriker og nekter å ta puppen! Bare om natten han vil ha.... hender han tuller seg da også,men det er sjeldent.
71variant Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 mini er også slik (7 mdr) har vært det leeeenge... (4 mdr) jeg har bare innfunnet meg med at han får ta puppen hvis han vil ha på dagen, hvis han nekter så gir jeg meg - krangler ikke med han om det - umulig å få i han noe om han ikke vil ha, så det har jeg slutta å stresse med (får vann fra kopp til mat og litt ellers også) i dag tok han ikke pupp mellom 11 og 17 om natten er jeg streng og gir ikke oftere enn hver 2'dre time men det er slitsomt om natten når han skal ha så ofte da tror det ordner seg - i natt tok han 1 pupp fra 21 til 7!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå