Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Noen som har prøvd denne dunposen? Positive/negative erfaringer?
mayen20 Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Har ei venninde som har den, hun har bare skrytt av den... Men for min del syntes jeg den er for dyr i forhold til mange andre gode poser,,
bæibi nr.3!! Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Kjempefornøyd!!!! :-) Andre vinteren i bruk nå, og passer nok til neste vinter også. Gullklumpen er altid god og varm, og sover godt i den. Skinnet kan tas ut og brukes i vogna resten av året. Kjøpte den på finn.no. En forhandler annonserte der, og prislappen ble to tusen kr billigere enn i butikk!
bæibi nr.3!! Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Herligheten...!! Jeg er i ørska. :-/ Det er Lammy XL dunpose jeg er så kjempefornøyd med!! Sorry.
Ballettmelk Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Odenwälder har jo mange ulike typer, selv har jeg Lammy XL og er knallfornøyd! Kjøpte den også gjennom en annonse på finn.no, er en dame der som importerer fra tyskland og selger de mye billigere enn i butikk. I tillegg er det helt genialt med det løse skinnet, det sitter i vognen nesten hele året og da kan man jo selv bestemme hvor varmt man vil ha det for babyen (pose med eller uten skinn)! Jeg kan bare anbefale den på det sterkeste, den er varm og stor, og jeg ville aldri kjøpt noe annet!!!
Thea-81 Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 Dere som kjøpte på finn.no - husker dere navn på forhandleren?
Hvitkløver2020 Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 Hei hei! Jeg har odenwalder posen, type lang. Jeg er strålende fornøyd. denne er jo litt dyr ja, men den varer jo ekstremt lenge!! Kan jo brukes til knotten er ca 4 år eller no.... den er verdt det!!! Har kjøpt en kort type nå som jeg skal bruke til den nye babyen som kommer i april=) Når storebror som er 2 år snart blir for stor til den store posen kan neste mann ta den over!! Kjøp den, sier jeg bare=)
Canasta30 - 1 ♀ & 1 ♂ Skrevet 5. januar 2008 #8 Skrevet 5. januar 2008 Sjekk denne adressen: http://www.lilleprinsen.no/subcategory/9269/9269.html Her kjøpte jeg min Lammy XL, og er superfornøyd. Ville ikke byttet den med noen annen pose..
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #9 Skrevet 6. januar 2008 Jeg har selv odenwalder lammy, kjøpt på babyshop. Ja ,den var riktignok litt kostbar men verdt hver eneste krone. Er kjempefornøyd. Til dere som har kjøpt eller har tenkt å kjøpe den posen som heter lammyXL av den damen på nett, så er den posen faktisk kortere enn den du kjøper i butikken og det er nok mye av grunnen til at den er billigere. Det kan være noe å tenke på om du har tenkt å bruke den når barnet skal f.eks sove i den på kalde dager når det 2-3 år gammel! Da blir det plutselig dyrt å måtte kjøpe noe nytt! Bare et tips:)
to ganske tette og helt ferdig Skrevet 6. januar 2008 #10 Skrevet 6. januar 2008 henger meg på de som bare har positive erfaringer, litt kostbar, men verdt hver eneste krone, har lang typr med flis i ryggen og ekstra skinn når det er veldig kaldt, snuppa mi trives.... En god investering
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå