Dozer Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 fra hvilken uke skal man kunne kjenne det jevnlig?? Har kjent så lite til veslefrøkna i dag....er 25+2!
mumitrolletermammantilmille Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 er vel fra uke 28 man skal kjenne spark daglig.
Mammaen til Turid Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 aner ikke.. men jeg har kjent liv daglig siden den dagen jeg var sikker på at jeg kjente liv.. og jeg er 25 uker på vei jeg også...
Suprise! Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Fra uke 28 står det på den derre tell trivsel greia:)
Labambie Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Fra uke 23 skal man ha kjent noe, og man skal kjenne liv daglig fra uke 28.. Sånn står det iallfall i min bok! Men husk at det er kun du som kjenner barnet inni deg foreløpig,og føler du at noe er galt så gå å få det sjekket...
Suprise! Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 Kan hende snuppa de har byttet stilling og at det er derfor du ikke kjenner henne så godt akkurat i dag...
Dozer Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. januar 2008 hmm...kanskje det! Er jo ikke så lenge siden jeg var gravid sist, men er jo æresmedlem i kortidsminne-foreninga så! Får prøve å drikke et eller annet og se om det er noe respons å få der!
mumitrolletermammantilmille Skrevet 5. januar 2008 #8 Skrevet 5. januar 2008 bebisen min har rolige dager innimellom. Tror det er heeeeelt normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå