Gå til innhold

Hvilke biler har plass til 3 barneseter i baksetet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi trenger ny bil siden vi får en liten til om 4 mnd ca:)

Problemet vårt er altså at vi ikke har plass til 3 barneseter i baksetet i den bilen vi har nå..

Ikke har den 3-punktssele i midten heller..

Vurderte en stund å ha det ene barnet fremme uten airbag og la en voksen sitte bake i midten, men etter å ha prøvd det ut en liten stund fant vi ut at det ble alt for ukomfortabelt. Vil jo ha muligheten til å reise på lengre turer også:)

Er det noen som vet om en bil som har dette, som helst ikke er så aaaalt for dyr? :)

Alle tips mottas med stor takknemlighet:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søs har en passat stasjonsvogn. De fikk plass til 3 seter, men det var to babyseter og ett slikt 18+-sete. Har hørt at ford galaxy har plass til 3, men den kommer ganske dårlig ut i tester :X

Hva med å gå til en forhandler og testkjøre med ALLE setene baki:D

Skrevet

Har BMW 3-serie og regner med at vi får plass med 3 seter bak i bilen når vi bytter ut det isofix-setet som yngste har. Da isofix-festene sitter en bit inn på denne bilen

Skrevet

oki:) Takk:)

Kanskje vi skal gjøre det.. hehe:)

Skrevet

Chrysler Voyager

Ford Galaxy

Ford S-max

VW passat

VW caravelle

Ford Mondeo

Peugeot 307SW

Citroen Berlingo

Det var noen av de jeg kom på i farten. Og det er jo variernde på disse bilen hvor god plass det er til tre seter da.:-)

Skrevet

takk for tips:)

Skrevet

tusen takk:)

Skrevet

Har Ford S-Max, får fint plass til 3 barneseter bak (har prøvd), og det er alikevel masse plass foran og et stort bagasjerom. S-Max er også "årets bil 07" og har 5 stjerner i NCAP. Er kjempefornøyd, så når vår skal byttes ut om 1,5 år blir det en ny S-max på meg :-)

Skrevet

VW touran. Men de jeg kjenner som hadde tre seter i en sånn, måtte ha eldste på tre forovervendt for å få det til. De to på 1 år satt bakovervendt.

Skrevet

Volvo V70 har plass til 3 barneseter. Det er vel den største stasjonsvognen.

Ellers må men vel ha flerbruksbil som vw touran eller ford s max.

Skrevet

Jeg har passat og 2 barn som bruker sete, og hadde med ei venninne og sønnen hennes på shoppingtur for en stund siden og da fikk vi alle 3 sete bak i bilen:)

Kjenner også ei som har 3 sete barn og de har touran, men med 7 seter da..

Skrevet

I vår Toyota Corolla Verso 04 mod har vi fått plass til 2 seter for 2 årringer og 1 sete for 4 årring... det gikk kjempefint, det! Ene setet var festet med isofix og det andre var forholdsvis bredt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...