Gå til innhold

haha..uff...snufs...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her sitter jeg å ser på "gaven" -barnetv på nrk og griner...uff så rørt.Disse hormonene om dagen..;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm.. hehe..

min samboer igjennom 6 år utbrøt at han hadde aldri hadde sett meg så sint.. (jeg ble bittelitt småsint på noen nabobarn som holdt på å rive ned inngangsdøra når jeg ikke åpna på halloween....)

griner av enkelte reklamer på tver, og programmer om barn og dyr som har det vondt (vi har en nydelig katt..)

trøsten er vel at det går over om noen måneder... *sukk* :)

Skrevet

Haha, eg og!!! At det går an... Håpte berre at lillejenta ikkje skulle sjå at mamma hadde tårer, for ho blir så bekymra då :) Men ho var meir enn opptatt med lørdagsgodtet sitt ho :)

Heilt vilt ka hormonene gjer med oss ;)

Skrevet

setter meg på samme liste jeg.

tårene kom på meg også når jeg så gaven.

hun ble jo så glad :)

godt ikke jenta mi så og hørte at jeg satt der og snufsa hehe

Skrevet

Hehe, akkurat det samme skjedde med meg tidligere ikveld!:) Jeg ble sittende å se på det (jeg har ikke barn da.) og det var jo umulig å holde igjen tårene når jenta begynte å gråte..hehe..

Skrevet

Haha=) ganske morsomt, satt på legevakten og så gaven jeg tidligere i dag, og begynte å grine...

japp japp, hormoner lenge leve...

Skrevet

Huff, det programmet var helt forferdeliiiiig -jeg gråt og gråt, hahaha. Sønnen min satt ved siden av da, men det var en gylden mulighet til å forklare at enkelte ganger gråter man fordi man er glad, hehe. Jeg er av den typen som ofte gråter år jeg blir rørt eller glad, da, så det er like greit han venner seg til det først som sist! Stakkar janta, ble jo helt utafor -så fiiiiin gave!!

Skrevet

Så bra at vi er flere:-) Men hun ble jo veeeeldig glad da;-) He he....snufs...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...