Gjest Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Hehe, noen i vår omgangskrets har faktisk kommet med den teorien at stillingen har innvirkning på kjønn. Spørsmålet blir da: Dere som er rimelig sikre på tidspunktet for unnfangelse av deres småttiser, hvilken stilling brukte dere (i siste omgang, hehe), og hvilket kjønn? Må jo starte selv: Meg øverst, fikk gutt :-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Er temmelig sikker på at jeg lå hver gang, og har en av hver ) Vet du ikke at det er str det kommer ann på?
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 HUsker ikke første gangen da jeg ikke visste når unnfangelsen skjedde men det ble gutt Denne gangen lå jeg på rygg, visstnok en gutt til i magen min men vi får se når babyen kommer om det er gutt eller jente da.
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Hehe, med første så var det stående bakfra.. hehehehehehe... fikk jente;-) Med andre var jeg på topp og vi fikk gutt.
3b@rnsmor-30* Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 ganske sikker på at det var vanlig misjonær begge gangene. og vi har en av hver...
Groosalugg Skrevet 5. januar 2008 #8 Skrevet 5. januar 2008 Hm? Pussig... Skulle trodd det ble en valp.. Tihi!
Groosalugg Skrevet 5. januar 2008 #9 Skrevet 5. januar 2008 Hvordan vet dere egentlig akkurat hvilken gang det ble baby? Hadde dere sex bare en gang i måneden? Jeg aner ikke, men har hvertfall gutt og jente.
~~DoraDora~~ Skrevet 5. januar 2008 #10 Skrevet 5. januar 2008 Herlighet hvordan vet dere hvilken stilling dere hadde under unnfangelsen? hehe bortsett fra dersom dere kun kjører samme stilling hele tiden da...
Mille** Skrevet 5. januar 2008 #11 Skrevet 5. januar 2008 Hahaha.....nå måtte jeg le her jeg sitter altså! Hakke peiling hvilken stilling unnfangelsen skjedde, vet ikke hvilken dag heller. Dere har bra hukommelse dere som husker sånt må jeg si. ;o)
fox`y Skrevet 5. januar 2008 #13 Skrevet 5. januar 2008 1 mann: doggi og 2 mann:misjonær. begge gutter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå