Maddicken Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 klarer ikke helt tro det.... fikk positivt test igår:O) men noe inne i meg sier at jeg skal ta et test til så gå til legen på mandag... Hvorfor klarer man ikke helt å tro på det? Er det før alt vi leser her inne om SA og at det likevel ikke har stemt når man kommer til legen.... Blir gal av å vente! Vi har prøvd snart 2 år så det er vel vår tur... tenk om vi kan ha sånn flaks.... skulle begynne med prøverør nå.... ville bare prate litt.... klem alle sammen!
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Gratulera so mykje:-) Vi blir nok,naturlig nok redd og bekymra når vi leser om alt mulig som KAN skje..Dog dei fleste tilfeller går bra vil eg tru...
Julie73 Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Gratulerer, det går nok bra. Kanskje du bare trenger nok en bekreftelse på at du er gravid, siden du har vært uheldig før - ta turen til legen på mandag og få det bekreftet. Av erfaring er det viktig å følge magefølelsen....så skal jeg krysse fingrene for deg og håpe at alt er bra, at du er gravid og at du lykkes denne gangen. *klem*
Englemamma08-spire12-10 Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Gratulerer så mye til deg.. nå er det virkelig deres tur.. 2 år er lang tid og prøve.. har selv vært prøver i litt over 1 år.. 13 pp nå snart.. :-D så venter på ei spire.. Må få høre hvordan d går når du har vært hos legen da
Nr3på vei, to tette:) Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Jeg hadde også vanskelig for å tro det.. Vi hadde prøvd i nesten 2 år etter en ma. Det var jo helt utrolig å se at den var positiv...men je måtte ta 5 tester hjemme, og alle var positive enda så var det vanskelig å skjønne...Ta en til hjemme er jo så morro og se at de er positive:) Gratulerer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå