Gå til innhold

Er nok det men....

Anbefalte innlegg

Skrevet

klarer ikke helt tro det.... fikk positivt test igår:O) men noe inne i meg sier at jeg skal ta et test til så gå til legen på mandag... Hvorfor klarer man ikke helt å tro på det? Er det før alt vi leser her inne om SA og at det likevel ikke har stemt når man kommer til legen.... Blir gal av å vente! Vi har prøvd snart 2 år så det er vel vår tur... tenk om vi kan ha sånn flaks.... skulle begynne med prøverør nå.... ville bare prate litt.... klem alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulera so mykje:-)

Vi blir nok,naturlig nok redd og bekymra når vi leser om alt mulig som KAN skje..Dog dei fleste tilfeller går bra vil eg tru...

Skrevet

Gratulerer, det går nok bra. Kanskje du bare trenger nok en bekreftelse på at du er gravid, siden du har vært uheldig før - ta turen til legen på mandag og få det bekreftet. Av erfaring er det viktig å følge magefølelsen....så skal jeg krysse fingrene for deg og håpe at alt er bra, at du er gravid og at du lykkes denne gangen. *klem*

Skrevet

Gratulerer så mye til deg.. nå er det virkelig deres tur.. 2 år er lang tid og prøve.. har selv vært prøver i litt over 1 år.. 13 pp nå snart.. :-D så venter på ei spire..

Må få høre hvordan d går når du har vært hos legen da

Skrevet

Jeg hadde også vanskelig for å tro det.. Vi hadde prøvd i nesten 2 år etter en ma. Det var jo helt utrolig å se at den var positiv...men je måtte ta 5 tester hjemme, og alle var positive enda så var det vanskelig å skjønne...Ta en til hjemme er jo så morro og se at de er positive:)

Gratulerer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...