ragna Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 før jeg starter innlegget; jepp, jeg er fullt klar over at de mest nøyaktige svarene helt sikkert fåes på legekontoret. minsten har hatt skarlagensfeber og blir beh. med penc. dette er den 7 dagen han går på weifapenin. idag har det oppstått store røde prikker og "buler" på armene hans. det kan være en allergisk reaksjon på den medisinske behandlingen, men jeg syns det er merkelig at reaksjonen kommer 7 dager etter påbegynt behandling? han er også stappfull av småprikker over hele kroppen (akkuratt slik han var før han begynte beh.) bør ikke dette snart forsvinne? han flasser dessuten rundt munnen og nesen, er rødflammet og generelt irritert i huden i hele ansiktet. atopisk eksem? reaksjon på medisin? hm? blir sprø i hodet, vi kommer jo for helvete aldri over sykdomsperioden som begynte i oktober (for hele familien). føler vi snart har klippekort på legekontor og legevakt ;(
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Kanskje du får noe glupt ut av å slå opp litt på lommelegen.no eller doktoronline.no
Gjest -<<- Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Du kan google begrepet "erythema multiforme" og se om det ligner, utover det har jeg ikke snøring. God bedring til småen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå