Mamma til mars jente Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Jeg har jobbet ett år 100% nå før jeg går ut i permisjon, men tror jeg har kommet frem til at jeg er lei av å jobbe i matbutikk nå! Og vil skaffe meg en utdannelse! Derfor lurte jeg på om ett studie som dette: http://www.hit.no/nxcnor/content/view/brief/12062 vil gå ut over permisjonspengene/tiden min? Venter barn i februar, så er jo snakk om å starte høsten 08 i såfall, da har jeg jo ca 6 mnd igjen av permisjonen min... Noen som har erfaringer med dette?
zadine Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Lurer litt på noe av det samme. Ikke samme studiet, men vil også ta litt mer utdannelse i permisjonstiden. Det er nettbasert så jeg gjør det mens barna sover. Lurer derfor på om det går ut over permisjonstiden/pengene mine?
pimpernell Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Nei, det går ikke ut over perm.tid/penger. Mange som studerer i permisjonen for å få ekstra penger faktisk. Har du studert 6 mnd før du går ut i perm og vil fortsette, har du rett på fødselsstipend. Dvs at du får fullt lån og stipend "gratis"! Greit med 9000 ekstra i mnd!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå