☆Anonymia☆ Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 men HVA er egentlig en blogg ? er det som en hjemmeside ? er det vanskelig å lage ? tell me =)
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 ettersom jeg har forstått det så er det en slags dagbok som er åpen for alle å lese på nett.. man legger inn bilder og forteller hva man har opplevd osv.. sånn jeg har forstått det, er ikke helt inn i det selv at det gjør no
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Nei, det er superenkelt og lage. Er vel ikke en hjemmeside, heller en slags dagbok. Du kan legge inn bilder, men det vanligste er å skrive innlegg. Om livet osv.. www.blogg.no www.blogspot.com Gratis, og kjempelett;-) For eksempel kjekt å kanskje oppdatere besteforeldre langt unna om hvordan barnebarnet har det? Hva dere fyller dagene med?;-) Definisjon på blogg fra caplex: Blogg, journal el. dagbok (logg) på Internett, betegnelsen dannet av ordet "weblogg", Inneholder som oftest personlige, korte kommentarer eller meddelelser. Organisert i omvendt kronologi, dvs. siste innlegg stilles på toppen; også karakteristisk med mange linker, f.eks. til andre b. el. spesielle nettsteder.
☆Anonymia☆ Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2008 åå ok =)=) tror jeg skal lage meg en blokk og slette hjemmesiden .=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå