Mamman til Eline & Fredrik Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Er det noen som har samme erfaring som oss? Hva har dere gjort? Jeg har en jente på 15 mnd. Vi har problemer med at bleiene ikke holder hele natten. Hun veier ca 11 kg og er vel et par og åtti cm nå. Vi bruker vanligvis libero maxi 7-14 kg, og XL på natten 12-22 kg. Disse holder så vidt hele natten, men ganske ofte lekker det gjennom. Problemet er at de ikke strammer nok rundt lårene. Maxi bleiene sitter ikke tett rundt lårene de heller... Jeg har prøvd Huggies og Pampers også, men de (ca 12 kg +) holder aldri hele natten... Er det noen som har noen forslag til gode nattbleier?
♥Prinzessin♥ Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Vi er kjempefornøyde med Pampers Active. Har du prøvd dem? Up&Go-bleier er det verste som fins, forresten.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 jeg bruker libero up & go og har aldri hatt lekasje
milla mi Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 jeg har brukt libero up&go til jenten min så lenge jeg har kunnet..og har aldri hatt en eneste lekkasje....prøv dem!!
Mamman til Eline & Fredrik Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2008 Takk, alle sammen! har prøvd up&go også bruker vanligvis tape bleier for å kunne stramme mer;) Her lekker alle rundt lårene... skal sies at hun ikke har så "tykke" lår da. Noen flere erfaringer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå