3b@rnsmor-30* Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 har vært ute med ungene i nesten 2 timer i ettermiddag. kom inn rett før barne-tv nå. de stooooorkoser seg!!! går på ski, aker, baser i snøen og leker så fint!!! skikkelig morro med så mye snø!!! selv om det ikke er så morro å måke da..... hehe.....
OsloMor Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 ENIG!! Vi har akt, lagd engler og kost oss skikkelig i dag. Til sist lagde vi en snølykt som brenner enda (puttet lyset oppi et tomt barnematglass;-)), kjempekoselig! Håper det kommer masse snø:-0
Bruble Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Skulle gjerne vært ute å lekt med ungene, en siden det har snødd i hele dag og det nå når gubben(som er 190 cm høy) nesten til skrittet så har iv vært ine i dag.
Guttemamman:-) Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Jeg er bare SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ misunnelig på dere jeg da!!!Her er det ikke så mye som en snøfille...og jeg elsker snø!!!
♥Snulder Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 Jeg kan ikke fordra snø.... ake er det eneste som kan grense til gøy;=)
fox`y Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 jeg å vill ha snøøøøø!!!! 2..5 åringen vill ut å ake og gå på nye skia sine... så håper snøen kommer snart...
Guttemamman:-) Skrevet 5. januar 2008 #8 Skrevet 5. januar 2008 Skjønner meg ikke på folk som ikke liker snø jeg he he!!Det blir jo så lyst og pent!!!
Herkules Skrevet 5. januar 2008 #9 Skrevet 5. januar 2008 JEG, GUTTEN OG HUNDEN HAR bast og akt og kost oss ÅÅ vi har hatt det så gøy Det har i grunn ikke gått så fort da siden det er så mye snø Jeg elsker snø Hunden blir jo spinnvill og gutten gliser så han sikkert tisser i bleia!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå