livetimammasmage Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Jeg går inn i det nye året som gravid!!! Jenta vår er 9 mnd, er i sjokk jeg. Trodde ikke vi skulle ha så tette barn, men er selvfølgelig i lykkerus også!! Men i sjokk
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Da er det vel på sin plass å gratulere!!? Regner med du skal beholde siden du sier det her og selvfølgelig også siden du er (delvis ) i lykkerus!! ;o) Går nok bra, de blir sikkert verdens beste lekekamerater og venner!! Gratulerer igjen!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 GRATULERER SÅ MYE! Samme skjedde meg, for to år siden, og jeg har nå ei 1.5 år og ei på 3 år! Det er kjempegøy!
livetimammasmage Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. januar 2008 Takker takker:) HAr litt sånn skrekkslagen fryd egentlig! Samboer går skole, sykepleier på deltid, han har utsatt skolegangen sin i 5 år nå, fikk endelig begynt!! Går bra når vi bare har ei lita ei, da holder det med at jeg jobber fulltid, men hvordan skal det bli når vi har to å forsørge?? Han kan jo ikke jobbe mer enn han kan han, skolen må komme først der så han for en gangs skyld kan bli ferdig! Selv har jeg en 100% jobb, Rart egentlig, da jeg takket ja til jobben min sommeren 2006 var jeg gravid med Thea Emilie, så hadde jeg mammapermisjon og søkte om omsorgspermisjon for å være litt med Thea Emilie. Nå skal jeg tilbake på jobb igjen 28.Januar og da er jeg jammen meg gravid da også!!! De på jobben har ikke møtt meg på jobb i en ikke-gravids tilstand enda, hehehe
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 hehe, skjønner hva du mener. jeg hadde samme opplevelsen jula 06. nå ligger snuppa på 3 mnd å pupper mens yngste storebror er 19 mnd:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå