Gå til innhold

Hva er dette? Noen som har opplevd lignende? (Samme som 1 tri)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Legger dette innlegget her og, siden her sikkert er gravide i alle faser:)

Er nå gravid 9+3 og har nå i 3 uker hatt brunlig utflod i 3 uker. Det kke så mye men kommer på papiret inn imellom. Av og til har jeg litt mensmurringer og når jeg da går på toalettet er det litt brunt slimete (sorry detaljene altså) Har hatt 3 ul til nå og det ser fint ut, den siste på onsdag hvor vi så hjerte som banket og navlestreng. Gynekologen kan ikke se tegn til noe blødning og at livmormunnen er lukket. Jeg har litt gravid symptomer:trøtt, ømme bryst, dårlig matlyst.

Men denne utfloden tar snart knekken på meg, er konstant livredd for ma. Hadde en i februarog var da også plaget med brun utflod, men da døde fosteret i uke 7. har spurt legen om det kan ha med tidl keisersnitt å gjøre (at livmoren strekker seg ekstra) eller at vi er gravide med ivf ( ganske stimulert i eggstokkene) men han kan jo ikke svare på noe!!

Er det noen her som har opplevd eller hørt om lignende? Håper noen kan svare meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har med jevne mellomrom i de begge tidligere svagnerskapen hatt brun utflod. Dette har gjerne vært dagen etter at vi har hatt sex og da har jeg gjerne hatt litt menslignende murringer i magen å. Men ikke vonde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...