Gå til innhold

Sinkvask på vaskerommet eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne tenke meg å bruke plassen til noe annet i den nye huset, men det er kanskje nyttig å ha?

Har dere? Og dere mener.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen her som har vaskerom?

Skrevet

Vi har. Tok den opp med vilje, men bruker den aldri. Skal ta den vekk igjen.

Skrevet

Vi har. Den dype typen. Brukes masse til fylling/tømming av vaskebøtter samt til bløtlegging av klær og større ting som ikke skal i vaskemaskinen.

Skrevet

Vi hadde før men ikke etter vi flytta og det savner jeg fælt. Nå har jeg ikke noe vask på vaskerommet i det hele tatt og det er tungvint når jeg skal tømme vannet i tørketrommelen, ordne vaskevann etc

Skrevet

Vi har ikke vaskerom, men hadde det da jeg var lita - med sinkvask. Den ble brukt mye. Kunne selv tenkt meg til å hatt vaskerom, med sinkvask...

Skrevet

Jeg ville hatt!

Oppvaskkummene er så små i dag at man hvertfall ikke får fylt en bøtte der. Jeg er veldig glad for vasken på vaskerommet!

Skrevet

Da vi kjøpte leil vår var det separat bad og wc, men vi "flyttet" doen inn på badet og gjorde om det lille "dorommet" til vaskerom. Der var det originalt en porselensvask, men vi byttet denne ut med en sinkvask. Dette har vi ikke angret på! Er veldig praktisk, og tar jo ikke mye plass heller. Hos oss er det hvertfall veldig nyttig =)

Skrevet

Har en sinkvask på vaskerommet ja, og vet ikke åssen jeg skulle klart meg uten den. Men kommer nok til å bytte ut den etterhvert i alle fall. Til en vask i porslen, da vaskerommet og brukes til do. Kommer og bli brukt til bad etterhvert, er opplegg for dusj der. Og synes ikke det blir like koselig med en stor zinkvask der da.

Skrevet

Nesten samstemt for altså. Det med tømming av vannbeholderen til tørketrommelen hadde jeg ikke tenkt på en gang :-)

Skrevet

Vi har det og det er veldig praktisk. Ville aldri hatt vaskerom uten. :)

Skrevet

Vi får dette i det nye huset vårt, og det gleder jeg meg til. Nå må jeg vaske tøy i håndvasken, og den er så liten... Vi har også vakserom og bad kombinert, men løser dette enkelt ved å sette skyvedører foran vaskemaskin, tørketrommel, vask, skittentøyskurver m.m

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...