Gjest Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 I over tre uker har vi hanglet sammenhengende med influensa, magesjau og senest i går ny magesjau på meg... Jeg har gått ned tre kilo, og lilleputt ett kilo. Og han er så tynn stakkars fra før at jeg teller ribbena.. Hva gjør en med dårlig matlyst hos barn da? Han får det meste han vil ha nå, men det ødelegger vel matlyst på brød osv om han spiser kjeks og potetgull også... Men jeg klarer ikke la ham gå uten å spise heller..
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 hei, gi han det han vil ha nå. vent til han er friskere med "ordentlig" mat igjen. har en liten en selv hvor man kan telle ribben, å han får ha sjokko på brødskiva bare han spiser ( han er så tynn at helsest har kalt han inn til ekstra kontroll nå sist i januar..) ca 87 lang og knapt 9 kg, 19 mnd.. men han er veeeldig aktiv da:)
elinmamma Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Hei vennen! Har ikke veslemann matlyst ennå? Kan det være et forsøk å la han være med på butikken og se om det er noe som frister han. Viktigere AT han spiser enn HVA han spiser nå om dagen. Det med å hanke inn kostholdet får dere ta kampen på senere når både du og han er bedre! Men så lenge han drikker godt, er det det aller viktigste! En klem til Tidsklem!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå