Denice Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Bestillte tur i for vesla og meg og turen går til Hughada!! en uke på Aida Verdi Resort!!! Gleder meg syyykt mye!!!! Ikke reist utenlads med barn før så takker for alle reisetips? Vesla er 4 1/2....
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Åh, unner dere det da! Tror dere blir å få en kjempefin tur! Så lenge du husker evt medisiner, solkrem og kanskje litt leker på flyet så er d et ikke så mye å tenke på tror jeg. ) Ha en kjempefin tuuur!!!!!!
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Å, bæsj heldiggris!! *misunnelig* Kos dere maaaasse!! Ta en parasolldrink for meg da ;o)
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 åh..det hørtes kjempe godt ut:D
Denice Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2008 TAkker for det... Noen som har erdaring med å reise med barn? Tar gjerne imort reisetips!! Hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå