Gå til innhold

Da drar vi!!! (samme som aleneforeldre)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestillte tur i for vesla og meg og turen går til Hughada!! en uke på Aida Verdi Resort!!! Gleder meg syyykt mye!!!! Ikke reist utenlads med barn før så takker for alle reisetips? Vesla er 4 1/2....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, unner dere det da! Tror dere blir å få en kjempefin tur!

Så lenge du husker evt medisiner, solkrem og kanskje litt leker på flyet så er d et ikke så mye å tenke på tror jeg.

 

:o) Ha en kjempefin tuuur!!!!!!

Skrevet

Å, bæsj heldiggris!! *misunnelig*

 

Kos dere maaaasse!! Ta en parasolldrink for meg da ;o)

Skrevet

åh..det hørtes kjempe godt ut:D

Skrevet

TAkker for det... Noen som har erdaring med å reise med barn? Tar gjerne imort reisetips!! Hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...