♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Hei på deg vennen. Det har vært stille i fra deg i det siste, men jeg håper du har det bra.Dere har vel fått familieforøkelse i form av valper nå ) Tenker på deg vet du,håper at valpefødsel og det følger med har fått tankene over på noe annet.Kanskje det er det som skal til? Er jo lov å håpe,ikke sant ? Klemmer:O)
optimist.. Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Hei på deg,vennen:)) Ja jeg har ikke vært her inne på lenge jeg nå..prøver å holde meg opptatt med valpene og ikke tenke på min manglende graviditet så mye..men det er ikke så lett.. Men nå har vi sovet på skift siden valpene ble født og derfor har det blitt dårlig med kos her i huset også..men nå er snart mensen ferdig og vi legger oss vel samtidig til uka tenker jeg:))Så da begynner jeg vel å håpe igjen tenker jeg:)) Blir det innsett på deg i morgen eller? Håper det!! Spennede tider for deg da:))) Masse klemmer
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Blander meg inn her jeg vettu hehe.. go jentene mine ) Måtte vi lykkes alle sammen i 2008 ))))) Så valpene er kommet ja, det går vel i 100 hos dere nå da hehe får håpe du ikke sliter deg ut da vennen. og at dere får tid til litt kos også etterhvert!! Og Jane: er såå spent på deg nå!! Du må holde meg oppdatert på sms altså!! STOR KLEM TIL BEGGE TO..
skifer Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Hei optimisten Valpene er født ja,har ventet på opdatering,men regnet vel med at du hadde litt å gjøre om dagen ja;) Ønsker deg lykke til videre:) Klem Skifer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå