Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestillte tur for Vesla mi og meg idag, og turen gåt til Hurghada!!

En uke på Aida Verdi Resort! Gud som jeg gleder meg!!!!!!! Men.. har ikke resit før så noen gode reisetips å gi meg? Reiser med vesla som er 4 1/2...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åååååååå så kult! det kommer til og bli super kos, blir sikkert utrolig deilig og se noe nytt.

har ikke noe tips for har heller ikke reist med barn før men når vesla er 4 1/2 så er det på tide at dere får dere en ferie! kos dere MASSE

Skrevet

1000-Takk!! Ja, synns vel vi fortjener en god ferie nå. Blir spennende. Skal oppdatere dere på turen når vi er tilbake igjen jeg. Vi drar torsdag morgen så kommer du på noe lurt, er det bare å skrive. Hehehe. Ellers får dere slenge dere med!

Skrevet

ja kansje det er det vi skulle gjort.. hihi.. bare tatt fri og blitt med... *drømme drømme*

ser ut til at det kansje blir en uke i egypt i vinterferien så det er ikke syn på meg :-)

får håpe det dukker opp noen med noen bra tips.

Skrevet

Hei du.. Skal dere reise alene? Det anbefales IKKE. Det er et veldig muslimsk land det der og jeg var der med 1 venninne og hennes barn. Jeg hadde med gutten min på 6 mnd. Håper du ammer for hvis ikke vil det bli veldig vanskelig, det kryr av bakterier overalt og du må være kjempe forsiktig med alt du gjør. Jeg klarte ikke slappe av 1 sekund. Vil bare si det til deg så du ikke blir overrasker sånn som jeg ble...

Skrevet

Hei!

Nei, reiser med en venninde. Vesla er 4 1/2 år så dårlig med amming her gitt. Hihihi.. Har kjøpt ido-form som vi skal begynne med i morgen.. noe mage-melke-bakterie-nøytraliserende? Hehe. Og kjøpt en mengde ani-bac våtservietter til å ha med i vesken.... Solfaktor 30 og after sun....

Skrevet

men takk for advarselen! Noe annet jeg bør tenke på?

Skrevet

Hehe, trodde det sto 4 mnd. Bare vær veldig forsiktig og si NEI og vær kjempe streng og avvisende fra starten. De henger på deg som fluer og gjør alt for å få penger. Husk at dere ikke kan drikke vannet der eller pusse tennene med vannet. Les mest mulig om stedet før dere drar!!

Skrevet

Oki! 1000-takk for tipd.. Kanskje jeg skulle ha med en sånn sykehus-sprit også.. sånn line i lomma? Hmm...

www.pyramidene.no/hotell.asp?id=97 Sykt som jeg gleder meg

Skrevet

Ser kjempe fint ut! Kos dere masse:) Tror det var alt!;;)

Skrevet

ritkig god tur =)

litt misunnelig ja hehe ;)

Skrevet

Kjempe bra! Jeg har reist en del men ikke med unger. Anbefaler at du leser mest mulig og prøver å få tak i bok om Egypt. Med sunnfornuft kommer en ganske langt...Godt tur! Kos dere massse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...