Labambie Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Lurer jeg også på! Fikk hentelappen i dag,og lurer fælt! Så dytter på denne
Jewel m/jente får gutt Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 I pakken min var det to forskjellige str på Libero bleier. Liten veske med salve, olje og ammeinnlegg fra natusan, leke, Libero vaskekluter, Tena Lady, engangsunderlag og div brosjyrer.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 jeg fikk bleier, en lekeblomst, skaut/tørkle, engangsunderlag til å slifte bleier på. engangskluter.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Brosjyrer, 8-10 bleier, en liten prøveflaske på babysåpe, truseinnlegg og noe annet rask.. Absolutt ikke noe å glede seg til.. Bare reklame. Skjønner ikke hvorfor alle er så gira på denne pakka, det må kun være fordi det er GRATIS..
Jewel m/jente får gutt Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 Folk er vel "gira" på pakken fordi det er gratis ja, men også fordi det er moro og få ting. Gleda meg som en unge når jeg skulle åpne pakken min, og sambo var like ivrig. ;-)
Sunniva78 har to små Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 Helt enig Jewel, gledet meg som et lite barn da jeg skulle hente pakken:-) Slettes ikke fordi det var gratis, men alt som har med baby og forberedelser er så innmari morro og koselig:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå