hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Noen som har erfaring med dem uten at man skal gå ifra hverandre, men få den andre parten til å forstå hva det vil si å ha barn og ansvar? Kan de være en tredje person som kan fortelle dette, hvordan rollene i et forhold burde være? Føler jeg nå har blitt moren hans , mas mas mas mas og jeg blir gal av meg selv fordi jeg gjør det. Men det skjer ikke noe forandringer. Vil ikke gå ifra han, men det kan føre til det på sikt hvis vi ikke finner " rollene " våres. Ble litt teit skrevet dette men men ..
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 5. januar 2008 dytter Ingen med erfaring?
RachaelRay Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Skjønner hva du mener. Barnefar og jeg var på familievernkontoret for maaange år siden, og lenge før bruddet. De driver jo med familieterapi der nede, så det er absolutt mulig å "redde" forhold med å få komme dit også. Vi snakket veldig mye om kommunikasjon, og det å forstå hverandres reaksjoner på den andres oppførsel. Eksen deltok ikke i noe med barnet som var født, og jeg var på vei med neste. Jeg var helt klar til å gå, men vi fikk faktisk en veldig god periode etter noen runder på familievernkontoret. Tror det kan være lurt at de får høre ting fra en tredjeperson, i stedet for at vi som samboere går å gnager på de samme tingene! Lykke til i alle fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå