Jewel m/jente får gutt Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Har en liten jente i magen som er helt i hundre. Greit nok med det at hun beveger på seg, det beroliger jo oss utenfor. Men det må da være grenser. Her sitter jeg lent bakover i stolen og det kjennes ut som om hun er på vei ut av magen min. Enten med rompa i været ut navlen, eller med hodet først gjennom "der nede". Ikke veldig behagelig. Lurer fælt på om hun har festet seg, har hatt utrolig vonde stikkinger de siste dagene, har kjentes ut som om en basketball har prøvd og komme ut... Skal til jordmor så da får jeg nok vite om hun har eller ikke. Håper hun har. Har termin 1. feb, men hvis det fortsetter som dette håper jeg nesten at hun kommer før.. Flere med lignende "smerter"? Og vet dere om babyen har festet seg?
Labambie Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Akkurat som om jeg skulle sagt det selv! Hun er helt sprelsk,og noen ganger det så vondt at jeg ikke klarer det nesten... Kan se hele magen blir en conehead på en måte.. Hehe! Jeg aner ikke om hun har festet hodet.. Men jeg kjenner det er veldig ubehagelig når hun rører seg der nede! Skulle beskrive følelsen for ei venninne,og jeg kom fram til at det kjennes ut som når man slipper løs urinen når man har blærekatarr.. Og andre ganger som om noen "bunner" meg fra innsiden.. Ubeskrivelig følelse!
Jewel m/jente får gutt Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2008 "Godt" og høre at det er flere. Det verste er når hun er så sprelsk når vi er ute på shopping eller noe. Må jo gå med museskritt for at det ikke skal gjøre vondt. Og sambo bare ler og rister på hodet. Men jeg vet at han bare mener godt. Kunne ikke bedt om en bedre halvdel. Er 36 uker på vei. Hvor lang er du?
Labambie Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Har du bekkenløsning eller? Jeg må også gå med sånne museskritt ute... Men min rører ikke så fælt på seg når jeg går da, gudskjelov.. Hehe! Jeg vil tro dette er normalt.. Her om dagen begynte jeg faktisk å grine,for det sprengte så sinnsykt i magen.. Kjentes ut som om jeg hadde 40 digre vepsestikk på magen,samme følelse av at noe sprenger... Jeg er 35+2!
Jewel m/jente får gutt Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2008 Har heldigvis ikke plagsom bekkenløsning. Det eneste jeg kjenner av den er når jeg legger meg på kvelden. Men det er heller de stikkingene nedover som plager. Har på følelsen at det ikke er lenge igjen, men det får tiden vise. Sambo er sikker på at hun kommer før, for det har han "avtalt" med henne. Han er så skjønn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå