Gå til innhold

Flere som jobber skift her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør....og det passer dårlig når man lager baby! Har el i dag, og jeg jobber natt. Ikke så lett å ta en "kjapp en" heller med tre unger i huset:-)

Skal ikke være lett dette her!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er fult mulig med en kjapp en selv om d er unger i hus.. :-P

Skrevet

skift å skift, ambulansepersonell og går døgnvakter, 8døgn på en mnd.

så dessverre kan d bli mye nattarbeid, og d er visst ikke helt bra med nattarbeid for oss prøvere... men,men oss prøva lell oss:):):):)

Skrevet

Hadde akkurat samme frustrasjon! Jobber skift og skulle på nattevakter de dagene jeg hadde el. Så det ble ikke no kos. Avskrev dermed en mulig graviditet den mnd og bestilte nye tester. Men jammen satt den ikke :D

Sliter litt med å gå skift nå da, sover dårlig og er redd det vil virke negativt inn på spiren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...