mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Yaiks!! Lille gulljenta mi!!!! Tar et par skritt i ny og ne, ser på mamman eller pappan sin med et kjempestolt smil!! *smelt*
Stolt mamma for første gang Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Gratulerer så mye med den lille vandreren din:-D Bare sånn for egen nyskjerrighetskyld: når begynte hun å åle og eller krabbe? Sette seg opp selv?
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2008 Takktakk!! ) Ho satte seg opp av seg selv 1.sept, så da var ho 5,5 mnd (født 15.mars), og da var ho igang med å øve seg på krabbinga (stå på hender og knær og gynge frem og tilbake). Har vært tidlig ute med det meste da igrunnen (motorisk iallefall). Har din begynt å gjøre noe?
Stolt mamma for første gang Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 nja ikke de store sprellene. Han er 7 mnd gammel, og ruller seg rundt begge veier. Når han ligger på magen så snurrer han rundt 360 grader etter ting, og går som regel litt bakover når han helst ville gått fremover. Løfter på knærne, men kjører da nesen ned i gulvet. Så det ser ut til at det desverre er en stund til han skjønner seg på dette med krabbing:-) Han vil så gjerne...men får det ikke til..til stor frustrasjon å sinne
mamsa Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Å så morro da!! Min er 6mnd og ruller ingen veier,, er så bedagli å trives best på rygg under babygymmen;-(
71variant Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 gratulerer tror jeg har en av samme slaget han er nå 7 måneder og 13 dager og krabber, reiser seg og går rundt bordet og klatrer!!! hjelp - må kjøpe sko - tihi
Stolt mamma for første gang Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 sånn var egentlig min også. Plutselig en dag så begynte han bare å rulle, uten at det hadde vært noe tegn i tiden for at han skulle begynne med det. Så kanskje krabbingen også gjør d?
Sarah & Marcus mamma Skrevet 5. januar 2008 #8 Skrevet 5. januar 2008 hehe.... det er så morsomt!;-) har ei som er lik din;-) hun satte seg også opp selv ved 5,5mnd... reiste seg opp i stående stilling inntill bordet ved 6mnd... krøp ved 6,5mnd... og står og kryper nå overalt!!!;-) hehe... hun kan også stå uten støtte i ca 15sek... til hun merker selv at hun ikke holder i noe og setter seg ned... gåstolen tar hun helt av med... så ikke lenge til hun går nå tror jeg... hun er 8mnd og 5 dager...;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå