Vertigo Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Jeg har bare god erfaringer med tt når barna var små. Men så hadde vi ikke plass til stellebord med kar i, og hadde heller ikke stort badekar da, så jeg vet ikke hvordan alternativet hadde vært...
HelenFlores Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Jeg har dessverre ingen erfaring å dele, men vi er nesten helt bestemt på tummy tub da det virker veldig bra etter alt jeg har lest og da vi har veldig lite bad der en badebalje bare vil være i veien..
Mammaen til Turid Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 vi har badekar, men kommer nok til å kjøpe en vanlig balje til å bade babyen i.. da hovedbadet ikke har badekar, men bare en vanlig dusj...
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Ja takk begge deler vil jeg si:-) Fantastisk gøy med tummy tub:-)
Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 dette høres litt fælt ut, men vi hadde lyst på tummy tub, men de hadde de ikke her... synes dette så ut som en vanlig 10liters bøtte, så vi kjøpte ei ny sånn og gutten vår bada i den... han storkoste seg! hadde ingen fare av det
Puselure Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 Har jobbet på nyfødt intensiv og der bruker de tummy tub. Det er tryggere for babyen, grunnet stillingen i tt blir lik den stillingen babyen har i mors liv. Synes den holder godt på varmen på vannet også. Vi har brukt bare tt til poden vår som blir 2. Han storkoser seg i den enda:D
mamma til 2 små:=) Skrevet 5. januar 2008 #8 Skrevet 5. januar 2008 Jeg synes det var vanskelig å bade henne i tommyen..så derfor balje i dusjen
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 5. januar 2008 #9 Skrevet 5. januar 2008 Mannen i mitt liv fikk triumfet igjennom at vi skulle bade nurket vårt i murerbøtte! Da seeeeelvsagt en nyinnkjøpt for akkurat dette formålet. Helt vidunderlig som badebalje, billigere enn tt,litt større så hun badet lengre i den, dypere enn en balje,så hun fikk mer naturlig stilling av det... Kort sagt, anbefaler virkelig murerbøtte til babyer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå