Romsjulskos har snart to:) Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 hei. litt spennende å samle alle me ikm 13. jan har, ihvertfall til vi har testet... når skal dere teste dere? har dere noen symtomer? jeg tror jeg har ønsket på meg et par.. er i min 1.pp. sluttet med p-piller den 12.12., og hadde siste mestrasjon den 13.12., er jeg gravid nå så er det jo helt utrolig.. lykke til..
miobell Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Hei! jeg har også IKM 13.01 :-) Skal teste den 13., altså søndags morgen... Er i 2.pp nå, sluttet på ppiller i oktober. tok tid før kroppen begynte å fungere og kjente mange "symptomer" hele tiden.. trodde jeg skulle bli gal ;-) men det jeg kjente var nok symptomer på at kroppen hadde begynt å fungrer igjen etter pillebruken.. masse hormoner i sving.. Gikk fast på ppiller i halvannet år før pille slutt. Etter jeg har sluttet på ppiller, har jeg innsett at kroppen er umulig å tolke ;-) Følt meg lettere gal til tider.. hehe...har hatt allverdens symptomer... Går og håper nå. er litt merkelig i kroppen disse dager, men er jo en uke til IKM - derfor kanskje litt tidlig med symptomer? Vet ikke... det er jo så ekstremt individuelt det der... I allefall, mine symptomer er : * veldig trøtt, sover mye" * Drømmer veldig tydlige drømmer, og husker i etterkant. * Økt matlyst.(den er ikke mye å skryte av til vanlig) * Vondt i korsrygg, strekker seg videre til ømhet i magen..(plagsomt!) * Må tisse mye oftere enn vanlig... Dette med ryggen plager meg veldig!!! men alt kan jo bare være symptomer på helt andre ting... så vet ikke... Det KAN jo være du har blitt gravid på 1pp, mange som blir det... men vær obs på at kroppen kan lure en trill rundt og det er lett å forveksle hormonelle endringer i kroppen pga pilleslutt med graviditets symptomer.. Krysser i allefall fingrene for deg Håper du er så heldig at det sitter på første forsøk, og at vi 13.01 kan bevege oss inn i 1.trimester
*tornerose* Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Heisann :-) Jeg har IKM 12 januar så jeg henger mg på her jg :-) Har helst lyst til å teste 8 dager etter EL (da det sies at hcg produseres i urinen allerede da, eller kan i alle fall gjøre d)...... MEN skal prøve å vente litt lenger :-) Symptomene mine er trøtt, trøttere, trøttest :-) pluss går mye på do oxå har jeg mensmurringer :-) Håper det klaffer for oss jenter :-) Hvis ikke er d bare å fortsette kozen (",)
Romsjulskos har snart to:) Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2008 hei.. her har jeg visst regnet litt feil. har ikm den 10.jan.. og skal teste torsdag eller fredag... trur jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå