Gå til innhold

blir dette helt kræsj?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frøya Eveline

jeg synes det var fint, blir bare å bruke det første til vanlig da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er vel feil person å spørre, for jeg har aldri skjønt vitsen med å kline på mellomnavn man uansett ikke skal bruke. Mellomnavnet blir jo kun hassle hver eneste gang man skal fylle ut papirer osv.

Når det er sagt synes jeg ikke det var helt kræsj, selv om det kanskje ikke er navn man i utgangspunktet ville sett for seg sammen. Dog var det kanskje litt tungt å uttale? Men dere skal jo ikke uttale det likevel, så det spiller vel mindre rolle;)

Skrevet

grunnen er etternavnet. typisk -sen navn. og når jeg prøver fornavnet med etternavnet på ssb, så kommer det opp mange som heter det samme, det er grunnen til at vi ønsker dobbeltnavn

Skrevet

Jeg syns det ...

Bare Frøya er jo kjempeflott, så jeg skjønner ikke hvorfor dere skal sette til et mellomnavn som ikke er like fint og heller ikke skal brukes.

Skrevet

synes det blir helt kræsj..og dersom d er opptatt av at andre heter det samme , og derfor skal legge til enda et navn som du alikevel ikke skal bruke ser jeg ikke helt poenget:-)

Frøya er likevel nydelig!!

Skrevet

Frøya er et nydelig navn - min datter heter det :) Men om du absolutt må ha et mellomnavn ville jeg nok ha valgt et som står litt mer i stil, et norrønt/gammelt norskt navn.

Skrevet

Ja, det synes jeg ble kræsj.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...