bærtæ Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Skal kjøpe ny spisegruppe nå.. Men, jeg finner ingen jeg kunne tenkt meg. Husker bohus kjørte kampanje på en i høst som jeg likte så godt men da var ikke kjøp aktuelt. Tror den het aspen. Noen som har den eller/og har bilder av den? Husker ikke helt hvordan stolene var, husker bare jeg var helt fortapt. Og har noen en gruppe å anbefale? Ønsker mørkt bord men gjerne litt lysere stoler. Også må de ikke være kjempedyre!
Dollywood Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 http://www.bohus.no/default.asp?page=14&product=989&p989_v=1 dette bordet du tenker på?
bærtæ Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2008 Ja tror det. Husker ikke bordet akkurat hvordan det så ut for var bordet i kombinasjonen med stolene jeg syns var så fine. Men finner ikke de stolene hos bohus nå er det ikke typisk...?
Dollywood Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 jo, typisk det...hender det er noe fint på ikea også da, sett der?
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 på bohus har det et stort, firkantet bord.jeg ville gått for det eller et rundt..Så mye hyggeligere å sitte rundt alle kan liksom snakke med alle:-)
bærtæ Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. januar 2008 Er nok langt unna ikea jeg;) Nei skal ikke vær lett. Beste er vel å bare vente til "den rette" dukker opp. Er jo noe en skal ha stående en stund.
flypapir Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 Hei! Vi har vært på bohus i hele dag. Fikk se bittelitt på en tilbudsavis de har som ikke har kommet ut enda (men som kommer om en liten stund). Og der sto aspen bordet med de seks stolene på tilbud til 9000kr! Synes det er kjempestilig!! Greit å vite hvis du skal kjøpe det kanskje...
bærtæ Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. januar 2008 Åhhh hvor glad jeg ble nå:) Var det stoler som var trukket med stoff? I litt sånn spettete stoff eller hva jeg skal kalle det?
flypapir Skrevet 5. januar 2008 #9 Skrevet 5. januar 2008 Ja, var noen ganske mørke stoler i spettete stoff. Synes "alltid" jeg har sett de med aspen bordet, så tror nok det er de stolene du mener... Vi var på bohus på Jessheim, så tilbudet kommer hvertfall der!
bærtæ Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 5. januar 2008 Flotte greier. Nå ble jeg skikkelig glad:) Og enda mer glad over at jeg ikke har kjøpt noe annet enda. Skal definitivt vente. Er sikkert de stolene jeg har sett tidl for de var utstilt her i høst, men er helt borte fra butikken nå. Kampanjene er landsdekkende så da kommer det nok her også Tusen tusen takk for info:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå