Mor di! Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Mini har fått øyebetennelse, og har fått en slags tube med krem hvor det står at en skal dryppe 1-2 dråper i øyet morgen og kveld. Jeg lurer på hvordan dere får disse "dråpene" (som er seige siden det er krem) inni øyet? Såg ikke det var krem før vi kom hjem fra legevakten så fikk ikke spurt der...
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Du skall dryppe de innerst i øyet, så flyter det utover når barnet blunker. Burdte jo stå på pakkingsvedlegget. Barnet kan misslike å få disse 'dråpene' for synet blir litt tåkete en liten stund
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Jeg pleier å ta det i øyekroken og så gni utover, er håpløst å gjøre det på noen annen måte Neste gang spør du om dråper, det er mye enklere (synes jeg)
Trebarnsmamma2010 Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Jenta mi har hatt det flere ganger, og disse "dråpene" som det står, kommer ikke. Så du må bare prøve å få noe krem innpå øyet, og så vil det løse seg opp og flyte utover til resten av øyet. Ikke særlig lett her i gården, men må man så må man...
Mor di! Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2008 Takker for svar. Når jeg leser pakningsvedlegget ser jeg at de har forklart hvordan vi skal gjøre det. Er desverre ikke noe flink til å lese pakningsvedlegg (eller bruksanvisninger for den saks skyld) før jeg bruker noe, men det hjelper tydeligvis...tihi...
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 stemmer det, begynnte også med slike dråper i går pga betennelse og jeg stussa også på at det var så tykkt akurat som krem=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå