Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 truser kjøper dere? Leser at de burde være så store. Og så lurte jeg på brystpumpe, trenger man det? Så avent sin brystpumpe på barnas hus. Der kostet den over 1200 kr, synes det var mye. (Men nå har jeg heller ingen anelse om hva det pleier å koste)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Jeg kjøpte den manuelle brystpumpen til avent på apoteket, kostet like over 500,-, hadde også et rabattkort på det apoteket, så jeg fikk den for halv pris. Når det gjelder truser så kommer jeg til å ta med bare helt vanlige truser..
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Jeg tar bare med meg mine vanlige truser (altså ikke de flotteste, minste av dem- stringtrusene får ligge igjen hjemme). Brystpumpe er ikke noe must, jeg hadde en som jeg knapt brukte. Hva med å vente og se om du har behov for det?
kokosyklus Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Vi kjøpte den manuelle brystpumpen fra Avent. Venninnen min er veldig fornøyd med sin. Ca 500 kr. Jeg har slått på stortromma og kjøpt meg litt nytt undertøy i str 40 (bruker vanligvis 38) slik at de sitter behagelig og jeg føler meg fresh. Sikkert tullete, men jeg ¨måtte bare:) Nå ligger de klare i bagen, nyvasket og skinnende hvite. Kjøpte hipster undertøy da vi jo skal bruke bind på dtr med liberobleiene til barna våree:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå