mamma >to gull Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Men hvor mye brød er det egentlig normalt at de spiser sånn i starten? Han er 8 mnd og spiser litt over en halv brødskive, da vil han ikke ha mer.Så får han pupp. Føler at det er litt lite for natta...
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Her spiser snuppa på 2 år max 1 brødskive så jeg syntes det var mye jeg da :-) Det er jo så individuelt hvor mye disse små spiser.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Gutten min på snart 4år eter ei skive til kvelds, det er normalen, kanskje to hvis dei er små. Jenta mi som er 19mnd eter 2-3 skiver og det er normalen, ho åt 4 her om kvelden og dei var det normal str på. Så det er veldig opp og ned, er dei mette og gjer uttrykk for at dei ikkje vil ha meire så er dei mette.
mamma >to gull Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2008 Ok, så da er det kanskje ikke så ille likevel :-) Dette er uten skorper da selvfølgelig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå