englebarn x 2 Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Dere som har denne vognen; har dere fotposen som hører til, eller en annen pose? Vurderer å bytte ut simo-vogna med tfk, men vil gjerne slippe å bytte ut voksi-posen også. Den fotposen synes jeg ser veldig åpen ut, uten at jeg har kikket så nøye på den. Er det plass til voksi-pose oppi? Må jo ha noe trekk rundt voksi-posen når det er litt vind og snø. Finnes det noe annet som passer kanskje?
Carnivale Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 TFK er jo en av markedets største vogner, en voksipose går lett oppi den. Både i bagen og sportsdelen.
englebarn x 2 Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2008 Kanskje jeg skal forklare bedre hva jeg lurte på. Skrev litt upresist ser jeg. Kan man f.eks. ha voksi-posen oppi fotposen som hører til? Eller finnes det et annet trekk til å ha rundt voksi-posen? Greit med noe litt vind og vann-tett rundt føttene uten å måtte ta på regntrekk. Eller er det nok å ha bare fot-posen?
Carnivale Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Ja sånn ja. Jada, jeg er ganske sikker på at den fotposen/vindtrekket passer rundt en voksipose i en TFK. Vi har OTH med voksipose i, men bruker bare regntrekket som stormtrekk. Har fått sydd en fotpose, men den brukes som sagt aldri...tret på regntekket og åpner "vinduet" bare.
englebarn x 2 Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2008 Oki, takk for svar:-) Er du forresten fornøyd med vogna? Noen viktige ulemper?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå