Gå til innhold

Voksi-pose i TFK joggster twist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har denne vognen; har dere fotposen som hører til, eller en annen pose? Vurderer å bytte ut simo-vogna med tfk, men vil gjerne slippe å bytte ut voksi-posen også. Den fotposen synes jeg ser veldig åpen ut, uten at jeg har kikket så nøye på den. Er det plass til voksi-pose oppi? Må jo ha noe trekk rundt voksi-posen når det er litt vind og snø. Finnes det noe annet som passer kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TFK er jo en av markedets største vogner, en voksipose går lett oppi den. Både i bagen og sportsdelen.

Skrevet

Kanskje jeg skal forklare bedre hva jeg lurte på. Skrev litt upresist ser jeg. Kan man f.eks. ha voksi-posen oppi fotposen som hører til? Eller finnes det et annet trekk til å ha rundt voksi-posen? Greit med noe litt vind og vann-tett rundt føttene uten å måtte ta på regntrekk. Eller er det nok å ha bare fot-posen?

Skrevet

Ja sånn ja.

Jada, jeg er ganske sikker på at den fotposen/vindtrekket passer rundt en voksipose i en TFK.

Vi har OTH med voksipose i, men bruker bare regntrekket som stormtrekk. Har fått sydd en fotpose, men den brukes som sagt aldri...tret på regntekket og åpner "vinduet" bare.

Skrevet

Oki, takk for svar:-) Er du forresten fornøyd med vogna? Noen viktige ulemper?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...