Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Hei Vinteren er her med tørr hud i tillegg til mage som vokser:) Noen som kan anbefale gode kremer til hele kroppen samt krem som forebygger strekkmerker? Finnes vel ingen krem som garanterer et strekkmerkefritt svangerskap, men man kan jo forsøke å gjøre det beste ut av det uten at det tømmer lommeboka...
Mammaen til Turid Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 locobase eller ceridal.. kan brukes på hele kroppen.. ceridal kan også brukes til tørre lepper.. disse er egentlig kuldekremer, men vannvittige gode fuktighetskremer uten at de koster fletta... (ceridal koster vel rundt hundrelappen, men da har man krem i et år framover..)
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Takk for svar. Hvor fåt jeg kjøpt Ceridal?
mammagull&prinsessa_i_magen Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 jeg er veldig glad i den kremen som heter HELOSAN en sånn blå/hvit tube.. kjempedeilig krem som holder lenge på fuktigheten....
Mammaen til Turid Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 ceridal og locobase fåes kjøpt på apotek..
*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 Weleda har en deilig svangerskapsolje som skal forhindre strekkmerker. Selv er jeg veldig glad i forskjellige typer Body Butter fra Body shop som jeg synes lukter kjempegodt OG hjelper raskt mot tørr hud :-)
togutter-08og10 Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 Har hørt at Clarins har en olje som skal være helt super for å forhindre strekkmerker. Den har jeg hvertfall tenkt å investere i.
hjemmekanskje??? Skrevet 5. januar 2008 #8 Skrevet 5. januar 2008 A krem får du kjøpt på apoteket. Funker kjempe godt på tørr hud )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå