1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Har laga endel barnemat til jenta på 7 mnd,men føler nå vi må forandre litt:) Noen som har noen forslag??
♥2 små gull♥ Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Jeg har tatt vare på denne linken, her er det mange oppskrifter http://www.dinbaby.com/forum/thread/8556790
1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2008 tusen takk:) Der var jo kjempe masse bra:)
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Takker SÅ mye for oppskrifter. Var skikkelig mye bra der. Tenkte samtidig jeg skulle tatt meg en tur på butikken og "hermet" litt på hva babyglassene inneholder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå