Lillebror Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 jeg spør her også! har hatt p-stav i et år,fjernet den i oktober. noen som vet hvor lang tid det tar før hormonene går ut av kroppen? vil gjerne ha en liten bebis . har 4 fra før. tror aldri man blir ferdig............
trillemamma Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Jeg vet ikke. Jeg tok min ut i begynnelsen av september og i månedskiftet okober-november hadde jeg min siste mens.
Jannamor Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 jeg tok ut min 11 september. hadde mensen 3 oktober og så siste 31 oktober (tror jeg, det var veldig lite) og er nå gravid 9+4. (eller lengre) da har jeg gått kontinuerlig på p-piller og p-stav i over 9 år
Idun<3tosmå<3 Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Søstra mi fikk ikke tilbake mensen en gang da hun tok ut p-staven. Hun ble gravid med en gang...
Supertea Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Hormonene i p-staven skal ikke lagres i kroppen, derfor skal man i teorien ikke merke mer til dem etter at p-staven er fjernet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå