Gå til innhold

Noen som har sett I am legend på kino?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var den bra? litt fysen på popkorn og film i kveld :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg likte den, skvatt mange ganger!!! spennende, kanskje slutten kunne vært litt annerledes, men verdt å se =)

Skrevet

Den var gjennomgående elendig, de datamanipulerte figurene var bare teite og slutten var direkte dum.

Skrevet

jeg så den i går, syns filmen i seg selv var bra, og skvatt skikkeli!!! mange ganger, hehe... Anbefales!:) Var ikke like mye action som jeg hadde trodd da, tvert imot.... Men se den med åpent sinn, så er jeg sikker på at den faller i smak.... Da jeg har blitt en sippete småbarnsmor, så klarte den også å lure frem noen tårer i øyekroken ett par ganger....

Skrevet

Syns den var utrolig lite spennende og rett og slett kjedelig. Ikke spesielt interesant historie heller. Tiden gikk utrolig sakte. Vil ikke anbefale å se den :)

Skrevet

Jeg likte den, men jeg liker den type film =)

Skrevet

Datamanipulert film som var som forventet.

Det kommer ann på hvilke forventninger du har til filmen.

Hvis du har lyst til å se en film med galgenhumor og zombier, spenning og et snev av moral så er dette filmen for deg. Er du ute etter en film om fremtiden, en morsom will smith, en seriøs film eller knallhard action kan du finne deg en annen film.

Skrevet

Takk for svar alle sammen :) bestilte billetter vi, så får vi dømme selv :)

Skrevet

jeg har sett den på pcen....

liker sånne filmer veldig godt og kunne faktisk tenke meg å se den en gang til på kino....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...