Gå til innhold

Kan dere personnummeret på barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer om jeg er helt på jordet og dårlig mor...

Da vi var på legevakta i jula i en annen kommune var det såvidt vi fikk behandling fordi vi ikke husket personnummeret! Turnuskandidat som ikke skjønte så mye...

Men nå skal i alle fall personnummerne pugges!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan personnummeret på eldstemann. men det er fordi han har et veldig lett ett... først tre like tall, så to like tall....

yngste vet jeg tallene, men husker aldri rekkefølgen..

Skrevet

Kan mitt eget og eldstes, vi har lette nummer å huske begge to.

Skrevet

Ja det kan jeg :) noen ganger glemmer jeg meg bort å skriver personnr.hennes når jeg skal skrive datoer som begynner med 02 :)

Skrevet

Ja, kan begge to sine. Kan også min samboer sitt..

Har alltid hatt lett for å huske navn (men er elendig i matte)

Skrevet

Jeg kan bare på eldste, gav mannen min beskjed om at han fikk pugge minstas personnummer, men det har han enda ikke gjort.

Skrevet

Hehe...jeg kan også mannen min sitt, men ikke jentungen sitt, litt flaut egentlig. Tror jeg må prøve å pugge det, han kommer nok aldri til å gjøre det. ;o)

Skrevet

Jeg kan mitt eget, barnas, mannens, mine foreldres og min brors.

Lett for å huske tall..

Skrevet

Nei, men har lagra begge på mobilen så jeg har det alltid med meg.

Skrevet

Bare den yngstes, fordi hun har det vært så mye med, både på sykehus og med nav, så da har jeg måttet skrive det så mange ganger.. Men jeg har alle sammen med meg bestandig da, skrevet ned, og godt kamuflert ;-)

Skrevet

Nei det kan jeg ikke, og kunne heller ikke mitt før jeg fikk nettbank for noen år siden. Men burde få pugget de ja.

Skrevet

eg kan mitt... men ikke Nora sitt.. men har det på mobilen. bør eg lære meg sambo sitt og??

Skrevet

Ja, jeg kan begges. Mannen kan ingen av dem, såvidt han husker sitt eget (og jeg vet hans også;-).

Skrevet

ja kan begge 2 sitt:) og sambo sitt og xsambo sitt hehe..tall fester seg...

Skrevet

Kan mitt, mannen min og datteren vår sitt personnr ja.

Skrevet

Ja.

Men du er ikke dårlig mor for det! :P

Skrevet

Kan dei nesten. Kan mitt eget og mannen min sitt, har det skrive opp men har vurdert å legge det inn på mobilen ja

Skrevet

Nei, og selv med 8 unger kan jeg telle på en hånd de gangene jeg har hatt bruk for å finne dem fram.

Jeg kan mitt og mannen sitt. De har jeg bruk for ofte.

Skrevet

Jepp, det husket jeg egentlig med en gang vi fikk det.

Kan og sambo sitt, han har et ganske lett et..

Skrevet

Tror det, husker tallene men er ikke helt sikker på rekkefølgen.

Husker mitt eget, det er veldig lett og jeg huser sambo sitt, det er fordi jeg betaler alle regningene i firmaet hans så må logge inn med 11-siffer.

Skrevet

jepps både det norske og det danske...

og gubbens også.. by the way.....

Skrevet

Jeg kan ingen av mine 3 sine....har de stort sett alltid med meg i lommeboka..:)

Skrevet

Tok meg 24 år å lære meg mitt eget! Og etter 4 år kunne jeg Vesla sitt også.. Hehehe. Men at legevakten ikke ville behandle for du ikke husket personnr?? Jammen godt det ikke var akutt da!!!! Dummeste jeg har hørt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...