-Mariposa- Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Heisann. I juli har jeg tenkt å slutte på pilla og gå over til kondomer til mannen i huset er klar til å få barn. Vi har snakket om å kjøpe en LadyComp fra buenaventura.com for å kunne ha sex uten kondom på de grønne dagene. Nå aner jeg jo ikke hvordan syklusen min er etter å ha gått på pilla i mange år og jeg har hørt at en LadyComp bare virker om man har sykluser som er innen normalen. Derfor lurte jeg litt på å bare kjøpe et skikkelig termometer og begynne å tempe og bruke FertilityFriend. Men det jeg lurer på er om FF kan brukes på samme måte? Jeg har inntrykk av at FF kun viser når du har eggløsning og ikke om du IKKE har el, om dere skjønner hva jeg mener. Om den kan brukes som prev eller om den bare er god for de som faktisk prøver å få barn? Noen som har brukt FF som prevensjon?
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Hei. Jeg har brukt gratisversjonen av FF og der kan man ikke se når el kommer på forhånd.. Men den angir el ca 3 dager etter den har vært.. Mulig betaleversjonen angir mulig el på forhånd. SÅ gratisversjonen kan ikke brukes som prevensjon i allefall... Jeg bruker babycomp og noterer verdiene inn i ff.. Og ser at compen finner el en dag før ff... Så jeg vet ikke hva som stemmer.. Kanskje man skulle kjøpt el tester for å se? hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå