Gå til innhold

Det er Yppert som slenger dritt til Cat.68 anonymt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jeg sikker på!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja vel! Noe mer du er sikker på i samme slengen?

Skrevet

Og det er jeg heeeeeeelt sikker på.......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... at det IKKE er.;o))

Men deg Annie er jeg mer usikker på

Skrevet

Ja, du er jo tidenes mest naive person, så det tror du nok ikke...

H*n er jo her hele tiden, så det er jo sannsynlig.

Skrevet

Vel anonyme er her enda oftere, så da kan man jo si hvor sannsynlig det var??

Skrevet

Du skjønner vel at alle de anonyme har et nick til vanlig? Hvor dum er du egentlig??

Jeg er vanligvis her inne på Krangle.

Skrevet

Jammen så bruk det da hvis du ikke vil at jeg skal blande deg med alle andre Annier her inne. Hvor dum er DU egentlig!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...