ifie Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Hva blir lørdagsgodtet i dag da? Her blir det nok alt jeg kommer over! Sjokkis, pottis, smågodt og brus!
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Begynte på lørdagsgodtet i går vi hi hi... Saltsild, Kvicklunsj, chips og cashewnøtter....i dag skal vi på fest, så måtte ta d i går he he...
ifie Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2008 Ja, det er jo klart! Kan man ikke den ene dagen må man være fleksibel og ta en annen dag!
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Jepp Kan jo ikke gå glipp av godteriet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå