Gå til innhold

Hurra. nr tre på vei


julibaby2

Anbefalte innlegg

Da satt spiren igjen. Gleder oss like mye som sist. Rart dette, men gledre oss veldig til høstbarn, nr 1 og 2 er sommerbarn.lykke til alle sammen i den spennende tiden som er i møte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så koslig bilder av dere da:)gratulere med graviditeten..:)

hvor langt er du på vei?

jeg har en gutt i 01..og ei jente i 03:) venter nr 3,3 sept:)

så fin mage du hadde..ingen strekkmerker???du er heldig..med nr 1 fikk jeg masse..men ingen med nr 2:)la jo på meg 20 kg med begge..men denne gang ska jeg var mye mer påpasselig med hva jeg trykker i tryne hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. Tenker det samme selv ang mat. Lapå meg 16- 18 kilo på de andre, men sleit med å få dem av med nr 2. Og håper på ingen strekkmerker denne gang også, hadde mangen bad med gode oljer. Og smurte meg masse inn med bodylotion fra body shop.Jeg er fra bergen og trettifem innen barnet blir født. Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så mye. Jeg teste også positivt i dag. Har forløpig termin 12. september. Vi har to fra før på 4 og 5 1/2 så det blir nr. tre for meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror magen ble så strekkt i første svangerskap at den trolig har strekkt seg det den kan hehe..kan umulig bli større denne gang ;)

når var d du hadde termin?

eg har merka de to siste dagane at eg e blitt sååå mye trøttare..d kom bare så brått..håper d ikke vedvarer..har nå ikke tid t å sove hele tiden liksom hehe...selv om du ikke kan d med to andre i hus anyway..:)har du følt deg trøtt eller noe?

begynner du å merke på magen at den har vokst eller?

såg her en plass at hu var begynt å bruke mammakler allerede..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter også nr 3 - kjempegøy! Har 2 gutter fra før (2005 og 2006). Begge er vinterbarn. Har foreløbig termin 2. september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He, he... Jo, det blir nok veldig travelt, men så er det jo fantastisk gøy å ha de litt tett også (-: Satser på at nr 3 blir veldig snill og rolig... (-;

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei HI her. Så koselig at vi er en god gjeng i septemberklubben som venter nr tre. Og appåte har dem ganske tette.

Jeg selv har termin 17 sep. Mine to amdre små er fire og to når barn nr tre blir født. så to år mellom dem alle.

Var ganske dårlig med nr to, kvalm og bekkenløsning. Og ikke barnehage på nr 1. Men nå er de begge i barnehage og jeg skal være snill med meg selv og ta fri fra jobb når jeg trenger det. Slik at det blir en god start for alle. Lykke til. Gleder meg til å følge dere alle her i sept.klubben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har aldri vært her inne før med de to andre..mine er 4 og 6 år..:)

har termin 3 sept..synes dette er veldig koslig å snakke med folk så er i samme situasjon..d er jo dette mesteparten av tiden går i hehe..

jeg føler meg egentlig ikke så gravid..men kjenner jeg allerede begynner å kjenne antydninger til bekkenplager,noe jeg hadde mye av sist..kjenner jeg tåler mindre,lunten er ikke sååå lang på slutten av dagen..å sååå trøtt når kl nermer seg 6 på kvelden..

jeg har alltid lagt mye på meg ..20 kg,men denne gang er jeg bedre i form,passer mye bedre på meg selv å passer på hva jeg putter i munnen:)derfor har jeg ike begynt å merke på buksene enda..klart om kvelden er jo magen litt oppblåsat da men d va verre for 2 uker siden:)

er 6 uker idag..

kan kjenne ei lita kul om morgenen:)søtt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...